Ik kom naar huis!!!! - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Ester Heijden - WaarBenJij.nu Ik kom naar huis!!!! - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Ester Heijden - WaarBenJij.nu

Ik kom naar huis!!!!

Door: Ester van der Heijden

Blijf op de hoogte en volg Ester

24 Januari 2010 | Turkije, Ankara

Nederland maak je klaar..... Na 5 maanden afwezigheid kom ik eindelijk weer naar Nederland. Ik heb ontzettend veel zin om weer naar huis te gaan, ookal weet ik dat ik Turkije ontzettend ga missen. Maar de gedachten dat mijn lieve papa en mama op mij zullen staan te wachten op schiphol, en dat ik mijn aller liefste hondje weer kan vasthouden als ik thuis ben maken alles goed. Ik besef nu pas dat ik iedereen in Nederland ontzettend gemist heb. Dus het is heel fijn om alle lieve mensen in mijn leven weer te kunnen zien.
Toch is het afscheid nemen hier wel moeilijk. Ik heb een aantal goede vriendschappen opgebouwd, en het is moeilijk om die mensen dan te laten gaan. Maar ik weet zeker dat ik een aantal van mijn Erasmus vrienden zeker nog weer ga zien.
Maar eerst mijn ruim 40 kilo bagage naar het vliegveld zien te krijgen, en door de controle heen te komen. Dan lekker relaxen in het vliegtuig!! Hopelijk is het weer in Istanbul beter dan afgelopen nacht, want dat zou betekenen dat ik misschien niet meer weg kan uit Istanbul. Heftige sneeuwstormen daar, dus dat maakt het landen en opstijgen nogal moeilijk. Dus begin maar vast met duimen, en dan hoop ik dat ik jullie allemaal weer zie als ik aangekomen ben in Nederland!!

Dikke knuffel!!!

  • 24 Januari 2010 - 17:15

    Marloes:

    Slaap lekker je laatste nachtje en een goede reis!
    Tot héél snel nu echt!!!
    Kusjes,
    Moes

  • 25 Januari 2010 - 02:13

    Esther:

    Hoi Ester,
    Wij willen jou een hele fijne reis en veilige reis wensen en tot snel weer ziens in't dorp.

    Groetjes Daniel, Esther, Jasmijn en Koen

  • 25 Januari 2010 - 07:11

    Wendy:

    Hey Ester,

    Goede reis!!

    Groetjes
    Wendy

  • 10 Februari 2010 - 18:58

    Ayse:

    Hoi Ester!

    Ik heb je resiverslag vol met plezier gelezen. Ook ik heb mijn minor in Ankara gedaan. 6 maanden was ik van het land (NL) in Turkije als Erasmusstudent..Ik zag mezelf helemaal voor me; zenuwachtig, leren en genieten, en soms ook heimwee..
    Bij de party's waar Erasmusstudenten kwamen heb ik rondgekeken en gevraagd of er studenten waren die uit Nederland kwamen. Je mist gewoon om Hollands te spreken samen met iemand die uit NL komt.. Maar nee hoor. Niemand te zien uit NL.
    Alles was leuk en gezellig, heerlijke trips door Turkije, maar ik miste pannekoeken, poffertjes met roomboter of patatje mayo/pinda..
    Ben zelf Turks afkomstig, maar geboren en getogen in Nederland/Den Haag..
    Ook voor mij was de 6 maanden in Turkije anders dan normale vakantie.. Jammer dat we elkaar voorbij zijn gegaan
    Hoor gauw van je te horen.

    Groetjes
    Ayse
    aysecolgecen@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1216
Totaal aantal bezoekers 11892

Voorgaande reizen:

10 September 2009 - 25 Januari 2010

Studeren in Ankara

Landen bezocht: